torstai 28. lokakuuta 2010

Inspiraatioita

Inspiraation tarpeeni on ajanut minut internetin ihmeellisen maailman pauloihin. Olen löytänyt mitä upeimpia luomuksia, sanattomaksi vetäviä valokuvia ja ihania inspiraation lähteitä. Tekstiilit, vaatetus, musta ja nahka puhuttelevat tällä hetkellä eniten.


Lopuksi kaksi kuvaa minulle vastustamattomista asioista: kissa, tatuointi ja kd lang.

Tatuoinneista puheenollen, hankin eilen itselleni lahjakortin InkyQueenTattooseen eli entiselle Hantta Krauselle.CityDealissä oli päivän tarjouksena 100 euron lahjakortti 30 eurolla!!! Ei voinut jättää ostamatta,kuva-aihekin on jo valmiina, täytyy vain alkaa varaamaan aika.

Inspiroivaa torstaita!

1 kommentti:

Niina Oivi kirjoitti...

Olllalaa honey! OOt joteskii samoilla aalloilla (taas) kun mä. Oon aatellu vaihtaa tylsää tyyliini ( en TOD tällä väitä et SUN on, en), ja must se lähtee kengistä.
Katoin jotain suuber ELLE-gaalaa (mä?!) ja Samu-Jussi Koski oli tehny mallistonsa muiduille ihan uskomattomat kengät! Ei korkkareita joita oli kaikilla muilla.
Juma.
Ne oli taivaallisii. Ne oli maiharityylisii, ei kuitenkaan maihareita, mut jotain selllasta et mulla loksahti.
Aioin vaikka henkeni uhalla hankkii edes liki moiset.

Tänään.
Teatterissa eräällä naisesiintyjälllä oli semssi öö paljetti tai muu hehkuva matsku kokopuku jossa oli vielä rusettaja. Taas loksahti! Ihan mieletön! Supistiin asusta silleen et varmaan muutki kuuli ja seuralaiseni halus sen häämekokseen : ) Mäkin haluisin kai. Kun olis rohkeutta enämpi ja saisin lähetettyy kaikki "pukeudu äidillisesti"-ajatukset vaikka sadan vuoden päähän tai helpoimmin weskiin ja pönttön, ni bra.

Juma mä tykkään sun tatskasta!!
Mulla suunnitteilla (teen ite mallin, tuttuu hommaa - oon tehny tatskoj muille paljon) ja nyt on mun nahan aika. Mä haluun simppelii. Tosi monet haluu ihan sikapökökiemuroita (huuh mikä piirtäminen) ja ne on tylsii!
Veit siis kyllä pointsit tolla käsitatskallas. Hienoo!
Btw. Tara McPherson on mulle NIIN jotain. Kolahtaa niin et värisen! Ja on kaunis tyttö...aaaw.